تحویل مسکن مهر با متری بیش از 300 هزار تومان
مسکن مهر 35 منطقه 4
اخبار مسکن مهر
در جلسه شورای مسکن شهرستان بهشهر درباره نحوه محاسبه واحدهای مسکن مهر بحث و قیمت تمام شده آن فراتر از 300 هزار تومان عنوان شد.

در جلسه مسکن مهر این شهرستان که به ‌طور منظم درباره پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکونی و بحث و بررسی مشکلات مربوط به آن تشکیل می‌شود، این هفته درباره قیمت تمام شده هر واحد مسقّف بحث‌های زیادی شد. در حالی که وزیر مسکن و شهرسازی بارها از طریق رسانه‌ها اعلام کرد که قیمت هر واحد مسکن مهر به شیوه سنتی 280 هزار تومان، نیمه صنعتی 290 هزار و به روش صنعتی 300 هزار تومان است و نباید از این مقدار بیشتر محاسبه شود اما در عمل با توجه به نوع مصالح به‌کار رفته و آن چیزی که مد نظر سازمان مسکن و شهرسازی است، تحویل مسکن با مبلغ ذکر شده امکان‌پذیر نیست.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بهشهر در این باره گفت: با محاسباتی که بر اساس نحوه و الگوی محاسبه انجام دادیم، قیمت تمام شده هر واحد صنعتی 573 هزار تومان برآورد شده است. علی نصیری خلیلی تصریح کرد: حتی به سختی می‌توان این قیمت را تا 500 یا 510 هزار تومان کاهش داد. وی در بخش دیگری از سخنان خود از کم‌کاری برخی شرکت‌های تعاونی مسکن مهر گفت و اینکه اعتبارات را در جای دیگری هزینه می‌کنند.
در ادامه این صحبت‌ها، محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر به سازمان مسکن و شهرسازی و بانک‌های عامل گفت: تا رفع کامل ابهامات در حوزه ساخت وساز مسکن از سوی تعاونی‌هایی که احساس مسئولیت ندارند از دادن هرگونه وام به آنها خودداری شود. وی درباره قیمت واحدهای مسکونی هم بیان داشت: آنچه را که وزارت مسکن و شهرسازی برای قیمت تمام شده واحدها در نظر گرفته شده است باید اجرا شود.
موضوع دیگر جلسه درباره ساماندهی فاضلاب منطقه «پیلم کوتی» جنب دانشگاه علم و صنعت بود که قرار است چند هزار واحد مسکن مهر در آنجا ساخته شود.
به گفته سید عسگری نجفی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بهشهر، شبکه‌های فرعی آبرسانی به این منطقه انجام و فقط احداث شبکه‌های اصلی باقی مانده است. وی افزود: مشکل فاضلاب یکی از مشکلات مهم «پیلم کوتی» است البته مسکن و شهرسازی اعلام آمادگی کرد؛ 150 میلیون تومان را غیر از اعتبارات خاص این شرکت در اختیارشان قرار دهد تا روند رسیدگی به معظل فاضلاب سریع‌تر انجام شود.
در ادامه، سید اسماعیل نبوی کارشناس مسئول عمران شهری اظهار داشت: مطالعه آب‌های زیرزمینی و بحث فاضلاب شهری در پروژه‌هایی چون 17 شهریور، شهید مفتح و 32 واحدی مطرح است.
هم اکنون 870 واحد مسکن مهر در «پیلم کوتی» مراحل ساخت را می‌گذرانند که هر هفته در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان آخرین پیشرفت فیزیکی آنها از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه به‌ویژه تعاون، مسکن و شهرسازی و شرکت‌های آب، برق و گاز گزارش داده می‌شود. علاوه بر این بیش از یک‌هزار واحد مسکونی هم از سوی پیمانکاران و شرکت‌های تعاونی در نقاط مختلف شهرستان در حال ساخت است که تنها 975 واحد از آنها در شهرهای رستمکلا و خلیل‌شهر است.


نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت10:05---16 اسفند 1390
واحدهای پیلم کوتی چه زمانی تحویل متقاضیان داده می شود/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 197447
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1